  • 1. Data: 2003-05-19 16:41:10
    Temat: pytanie o Systemy finansowo - księgowe
    Od: "Profil1" <d...@w...pl>

    Witajcie muszę napisać pracę z dwuch przedmiotów pierwszy to:
    Systemy inteligentne w finansach (sys. eksportowe), a drugi to:
    Systemy finansowo - księgowe.

    Może ma ktoś pace lub gdzie znaleźć jakiś materiał do nich .

    Z góry dziękuję. Dominik
    e-mail: d...@w...pl

  • 2. Data: 2003-05-25 17:25:53
    Temat: Re: pytanie o Systemy finansowo - księgowe
    Od: mm <m...@p...onet.pl>

    Może jestem starej daty, ale jednak...

    Profil1 wrote:
    > Witajcie muszę napisać pracę z dwuch

    analfabetom i całkowitym ignorantom z różnych list dyskusyjnych (np.
    GSMONLINE) można wybaczyć, bo to półgłówki i "dresiarze", ale osobie,
    która chce napisać dość złożoną pracę z księgowości - NIE MOŻNA!!!

    przedmiotów pierwszy to:
    > Systemy inteligentne w finansach (sys. eksportowe), a drugi to:
    > Systemy finansowo - księgowe.
    >
    > Może ma ktoś pace lub gdzie znaleźć jakiś materiał do nich .

    Więc sądzę, że najpierw należy zaliczyć język polski, w stopniu
    podstawowym, a w dalszej kolejności kopiować czyjeś prace! Bo o własnym
    twórczym dziele...

    > Z góry dziękuję. Dominik
    > e-mail: d...@w...pl

    Pozrawiam
    mm

  • 3. Data: 2003-05-25 17:43:54
    Od: maruda <m...@b...pl>

    Użytkownik mm napisał:
> [...]
    > GSMONLINE) można wybaczyć, bo to półgłówki i "dresiarze", ale osobie,
    > która chce napisać dość złożoną pracę z księgowości - NIE MOŻNA!!!

    Sugestię mm dotyczącą zaliczenia języka polskiego rozciągnij również na
    chodzenie na zajęcia. To są systemy ekspertowe.