  • 1. Data: 2003-05-19 17:25:30
    Temat: Kwota wolna od podatku
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Witam!

    Czy istnieje jakaś górna kwota, o której otrzymaniu nie muszę informować
    fiskusa?
    Mam tutaj na myśli sprzedaż drobnych przedmiotów poprzez Allegro.

    Proszę o odpowiedź...

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

    --
    Bezpłatna bramka SMS - 100% skuteczności
    Najnowsze loga, grafiki, dzwonki oraz gry Java do Twojego telefonu

  • 2. Data: 2003-05-19 18:32:34
    Temat: Re: Kwota wolna od podatku
    Od: "Karolina" <t...@i...pl>

    kwota wolna od podatku w 2003 roku to 2.789,89 zł

  • 3. Data: 2003-05-19 19:22:53
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Karolina" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > kwota wolna od podatku w 2003 roku to 2.789,89 zł

    Witaj!

    Dziękuję bardzo za odpowiedź!

    Mam jeszcze jedno pytanie:
    Czy jeżeli nie osiągnę takiego dochodu, to muszę składać jakieś PIT'y czy
    inne deklaracje?

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 4. Data: 2003-05-20 06:07:39
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Marek Kozik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam jeszcze jedno pytanie:
    > Czy jeżeli nie osiągnę takiego dochodu, to muszę składać jakieś PIT'y czy

    Faktycznie jest to tzw kwota wolna od podatku ale czy to ma coś z wspólnego
    z handlem wolnym od opłat nie wiem .Jeśli gdzieś pracujesz to właśnie tam
    masz ją stosowaną więc nie bardzo możesz sobie traktować drugi raz jako
    wolną.
    Wiola