    From: "yba" <y...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: prywatny komputer do firmy
    Date: Tue, 4 Mar 2003 15:21:44 +0100

    Mam komputer złożony z części w zeszłym roku i dwa lata temu, a teraz
    chciałbym wciągnąc go do firmy.
    Części kosztowały ok. 2000 (2 lata temu) i monitor 1000zł (rok temu), więc
    nie idzie to jako środek trwały tylko do ewidencji wyposażenia.
    Czy muszę podać wartość komputera jako sumę poniesionych kosztów? (odpisałem
    to od podatku przy zeznaniu rocznym). Czy może niższą (komputer przez rok
    się zestarzał)? Będę chciał kiedyś coś do niego dokupić i nie chce by
    przekroczył 3500zł.

    W którą kolumnę wpisuję to do KPiR - kol. 14 pozostałe wydatki? I wartość z
    Vatem czy bez?

    ---
    yba