  • 11. Data: 2004-05-06 04:35:17
    Temat: Re: przedawnienie - po ilu latach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 May 2004, Leszek wrote:

    >+ US chce ode mnie wyciagnac podatek od paru uslug wykonanych za darmo dla
    >+ znajomych (do ktorych sam jak idiota sie przyznalem).

    Moment. Jakoś słabo z podatków wyszkolony jestem jak
    widzę. Ale w moich wersjach ustawy to co najmniej od
    roku 2001 (i tak sobie myślę że poprzednio TEŻ tak było,
    aczkolwiek myślenie ma przyszłość a nie przeszłość :])
    dochód (i obowiązek wykazania go do podatku !) ma strona
    OTRZYMUJĄCA świadczenie !!
    "Co najmniej czegoś tu nie rozumiem" :[

    To tyle, bo ekspres już jedzie... :> (dosłownie :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)

  • 12. Data: 2004-05-06 04:35:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [...ktoś...]
    +
    >+ Tak, baba to skwapliwie spisala. Nie mialem zielonego pojecia, ze moge
    >+ zaplacic podatek za darmowa przysluge!

    ....no a ja też dalej nie mam, wyłączajac pojedyncze przypadki
    szczególne (że ową "usługą" będzie np. uzyczenie nieruchomości).
    Jakby kto to wyjaśnił... i objaśnił mnie w ten sposób czy
    czytać umiem...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)

  • 13. Data: 2004-05-06 07:10:30
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

> [...]
    > szczególne (że ową "usługą" będzie np. uzyczenie nieruchomości).
    > Jakby kto to wyjaśnił... i objaśnił mnie w ten sposób czy

    A tak wogóle to jaki przepis o tym mowi? Bo nie bardzo moge znalezc.

    Pozdr,

  • 14. Data: 2004-05-07 20:15:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 May 2004, Leszek wrote:

> [...]
    >+ > czytać umiem...
    >+
    >+ A tak wogóle to jaki przepis o tym mowi? Bo nie bardzo moge znalezc.

    http://tinyurl.com/29r9u
    czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=nieruchomo%C5%9B
    ci&as_oq=nieodp%C5%82atne%20nieodp%C5%82atnie&ie=UTF
    -8&oe=UTF-8&as_ugroup=*.podatki&as_drrb=b&as_mind=12
    &as_minm=5&as_miny=2003&as_maxd=7&as_maxm=5&as_maxy=
    2004&lr=&num=100&hl=pl
    ...sprowadza się do dyskusji o przypadku *przeciwnym*, tj. nieruchomości,
    kiedy to właśnie "dawca" ma *również* przychód :) i niemal na pewno gdzieś
    przewinął się konkretny artykuł dotyczący wszystkich przychodów:
    z wstępnego przejrzenia wynika mi że to art.11. (UoPDoOF oczywiście :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)