  • 1. Data: 2002-12-28 15:22:10
    Temat: przedawnienie w skarbowym - 5 lat??
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Czy 1 stycznia moge sobie wyrzucić fakturki z 1996 czy 1997 roku?
    bo slyszalem rozbiezne opinie.

    jesli trzymałem:
    2002
    2001
    2000
    1999
    1998

    czyli 5 lat to chyba 1997 rok moge juz zapomnieć??

    Pozdr.

    W.

  • 2. Data: 2002-12-28 15:56:03
    Temat: Re: przedawnienie w skarbowym - 5 lat??
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    chodzi ci chyba o to ile lat masz obowiazek trzymać kwity?
    przedawnienie to inna para kaloszy,
    przedawniają to się zobowiązania podatkowe czyli po ilu latach US może ci
    naskoczyć,
    poczytaj se zresztą OP, ta obowiązująca od 01.01.03 jest zajebista

  • 3. Data: 2002-12-28 18:31:25
    Od: "Aseta.pl" <a...@a...pl>

    Użytkownik "bobek" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naskoczyć,
    > poczytaj se zresztą OP, ta obowiązująca od 01.01.03 jest zajebista

    Linka byś rzucił do Ordynacji Podatkowej, a nie smaka robił tylko.

  • 4. Data: 2002-12-28 19:18:56
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    > chodzi ci chyba o to ile lat masz obowiazek trzymać kwity?

    no pewnie ze o kwity chodzi.

    tzn. kiedy moge segregatory powywalać??

  • 5. Data: 2002-12-28 19:19:49
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Aseta.pl" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bobek" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Linka byś rzucił do Ordynacji Podatkowej, a nie smaka robił tylko.

    no wlasnie - ktos moglby rzucic...

  • 6. Data: 2002-12-28 19:42:21
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Aseta.pl <a...@a...pl> wrote:
    > Linka byś rzucił do Ordynacji Podatkowej, a nie smaka robił tylko.
    Tnij troche cytaty
    A tu masz linka i miłej lektury

    http://www.rp.pl/prawo/doc/ord0514.html
    --
    Jacek

    Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo

    Cytat z Urbana

  • 7. Data: 2002-12-28 21:56:42
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    IMHO fakturki za 1997 musiałeś rozliczyć w 1998, czyli trzymac je jeszcze w latach
    1999-2003 ?
    JaC

  • 8. Data: 2002-12-28 22:40:31
    Od: "Robert Gosik" <r...@b...pl>

> [...]
    > 1999
    > 1998
    >
    > czyli 5 lat to chyba 1997 rok moge juz zapomnieć??

    Moze nie dokonca na temata ale...
    W zeszlym roku mialem wezwanie do US w sprawie niezaplaconego podatku za rok
    1995. Najpierw sie burzylem ale pani stanowczo byla przekonana ze podatek
    liczy sie 5 lat od daty obowiazku rozliczenia podatku (czy jakos tak) do
    pelnego roku kalendarzowego. A podatek (dochodowy) za 1995 rozliczalo sie do
    kwietnia 1996 i od tego czasu liczy sie dopiero 5 lat jeszcze zaokraglajac
    do pelnego roku.
    Tak ze radzilbym ci trzymac jednak faktury i dowody wplaty za 6 lat.
    W moim przypadku naszczescie okazalo sie ze dowod wplaty mam (bo o to
    chodzilo).

    Robert

  • 9. Data: 2002-12-28 22:54:27
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Czy 1 stycznia moge sobie wyrzucić fakturki z 1996 czy 1997 roku?
    > bo slyszalem rozbiezne opinie.

    To przczytaj sobie jeszcze to

    Sark

  • 10. Data: 2002-12-28 23:26:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > To przczytaj sobie jeszcze to

    Wolałbym zebyś podawał:
    kto, kiedy, w jakim temacie i co napisał.
    Ja np nie "ciągnę" z onetu.

    Ale zrobisz jak będziesz chciał.