  • 1. Data: 2004-05-02 16:46:32
    Temat: przedsiębiorca i badania okresowe
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Witajcie!
    Tak jak w tytule mam pytanie czy badania okresowe , wstępne musi robić każdy
    przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą na zasadach ogólnych.
    Jeśli nie to czemu, jeśli tak to dlaczego.
    pzdr jas

  • 2. Data: 2004-05-03 17:40:57
    Temat: Re: przedsiębiorca i badania okresowe
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą na zasadach ogólnych.
    > Jeśli nie to czemu, jeśli tak to dlaczego.

    Spróbuj sprecyzować pytanie - kto od Ciebie wymaga takich badań ??

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-04 12:44:54
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jeśli prowadzisz sklep spożywczy albo masz coś innego wspólnego z
    artykułami spożywczymi musiz mieć badania lekarskie.
    odpowiedzna pytanie Ktood Ciebie wymaga - SANEPID
    TH

  • 4. Data: 2004-05-04 16:58:09
    Temat: Re: przedsi?biorca i badania okresowe
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/4/2004 2:44 PM, TH wrote:

    > Użytkownik "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Jeśli prowadzisz sklep spożywczy albo masz coś innego wspólnego z
    > artykułami spożywczymi musiz mieć badania lekarskie.
    > odpowiedzna pytanie Ktood Ciebie wymaga - SANEPID

    Ale to już jest działalnośc na zasadach szczególnych - kontakt z
    żywnością - zakres takich badań też jest odmienny niż w przypadku
    pracownika biurowego, który ma kontakt głównie ze swoją bułką,
    przyniesiona z domu lub pizzą :-)

    Kiedys miałem nawet specjalną książeczke, że niby nie jestem nosicielem
    - co śmieszniejsze, podobno takie badania miały mi wystarczyć na całe
    życie - czyli, że zbadanie uodporniło mnie na tasiemca.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-05-04 19:23:13
    Temat: Re: przedsiĂŞbiorca i badania okresowe
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Ja prowadzę działalność w zakresie usług nie związane z żywnością ale kontakt z
    ludźmi mam na co dzień przez okrągły rok.
    Skoro od pracownika wymagane są takie badanie to pomyślałem że może i
    pracodawca powinien takie badania przejść i później je ponawiać ale skoro nie
    trzeba to czy jest jakiś przepis w którym jest to zawarte?