    From: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: "przejecie" jakiegos dobra na potrzeby DG
    Date: Wed, 21 Apr 2004 07:23:53 +0200

    Witam,

    kiedys kupilem sobie cos (komputer, aparat, cokolwiek) dla siebie, ale
    teraz dochodze do wniosku, ze wlasciwie to jest mi to potrzebne
    do mojej DG (zgodne z profilem i wogole).
    Oczywiscie jako ze bylo to kupowane na mnie, to fakturki nie mam.
    Jestem VATowcem i prowadze KPiR.

    I teraz pytanie wlasciwie: jak wpisac sprzet do wyposazenia (wartosc
    aktualna kolo 2 tys zl).
    Z VATem nic sien ie zrobi, to oczywiste, ale do KPiR podobno mozna
    wpisac, a ze nie jest to srodek trwaly, to mozna zamortyzowac
    jednorazowo. Czy jako wycene aktualnej wartosci mozna sobie wydrukowac
    aktualne ceny ze sklepow internetowych? (sprzet byl kupowany za wiele
    wiecej, ale wiadomo, ze elektronika szybko sie starzeje).

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.