  • 11. Data: 2003-03-13 06:54:30
    Temat: Re: przelew z konta a odliczenie czesnego
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Rajmund Sykulski napisał(a):

    > To tak na przyszlosc z tym wyplacaniem a potem placeniem got.
    > Ale najwazniejsze zeby na zaswiadczeniu o wplaceniu bylo na jaki cel i kto
    > wplaca.Tam i tak nie powinno byc zadnej informacji z jakiego konta przelewano
    > pieniadz.
    > rajusan

    Jasne - faktura a w US idz w zaparte ze płaciłeś gotówką (faktura jest
    dowodem wpłaty).
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 12. Data: 2003-03-13 07:22:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-03-2003 07:54, Użytkownik Jano napisał:

    > Jasne - faktura a w US idz w zaparte ze płaciłeś gotówką (faktura jest
    > dowodem wpłaty).
    Faktura nie jest dowodem wpłaty. Faktura jest dowodem zawarcia
    transakcji i powstania zobowiązania.

    Dowodem wpłaty może być adnotacja na fakturze, np. "zapłacono gotówką".
    ale juz nie samo "forma płatności - gotówka".
    I pójście w zaparte nic nie da, bo dla odmiany US może pójśc w zaparte,
    i to z lepszej pozycji wyjściowej.
    Niestety, z kazdym przywilejem podatkowym jest tak, że trzeba udowodnic
    że ma sie do niego prawo - tu nie ma domniemania.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-03-13 09:45:46
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Niestety, z kazdym przywilejem podatkowym jest tak, że trzeba udowodnic
    > że ma sie do niego prawo - tu nie ma domniemania.

    Zadzwoniłem do samych zainteresowanych " udupieniem mnie" i powiedzieli
    żebym wziął z uczelni zaświadczenie ze zapłaciłem i dodatkowo abym miał kwit
    z banku ze kwota poszła na uczelnie i to wszystko
    pozdr
    tomekn