eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprzeniesienie z wyposażenia ->ulepszenie środka trwałego › przeniesienie z wyposażenia ->ulepszenie środka trwałego
  • Data: 2006-11-07 11:50:34
    Temat: przeniesienie z wyposażenia ->ulepszenie środka trwałego
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam nadzieję, że odpowiecie w następującej sprawie, jako wciąż
    początkującemu w prowadzeniu KPiR...

    Otóż jest pozycja w rejestrze wyposażenia, nazwijmy ją A, warta X zł w
    momecie wprowadzenia (01.07.2006). Obecnie kupuje komputer o wartości ponad
    3,500 zatem wprowadzam go do rejestru środków trwałych. Ale pozycja A (jest
    to dysk twardy) ma być przeze mnie samodzielnie wmontowana do komputera,
    stanowiąc odtąd jego integralną część. Jak to zrobić? Bardzo proszę o
    dokładną instrukcje krok po kroku, bo robie to po raz pierwszy

    Dziękuje i pozdrawiam
    Piotr