  • 1. Data: 2007-03-13 08:18:57
    Temat: przychody z google adsense
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ciekaw jestem Waszego zdania na ten temat.
    Zamierzam uruchomic portalik, który edzie utrzymywal sie z reklam adsense.
    Moje pytanie brzmi czy musze w tym celu uruchamiac dzialanosc czy wystarczy
    ze wykaze ten dochód w zeznaniu rocznym PIT jako osoba fizxyczna? Jak
    wyglada kwestia tego typu dochodów, rozumiem ze jak kazde powinny byc
    wyazywane przed US? Co o tym sadzicie. Z drugiej strony ludzie
    sprzedaja/kupuja na allegro bez dzialanosci i nie placa zadnych podatkow
    (oczywiscie nie mam na mysli hurtowego handlu). Czy kontrole US namierzaja
    tego typu dzialanosc? Ktoś ma jakieś doświadczenia.

  • 2. Data: 2007-03-13 10:31:31
    Temat: Re: przychody z google adsense
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Robi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (oczywiscie nie mam na mysli hurtowego handlu). Czy kontrole US namierzaja
    > tego typu dzialanosc? Ktoś ma jakieś doświadczenia.

    :)

    Nie musisz żadnej działalności zakładać.
    Google sporo piszą na temat podatków.
    Poza tym - myślisz, że uda ci się od razu osiągnać takie wyniki,
    że google zaleją cię wpłatami na konto?
    Z moich doświadczeń wynika, że tak nie jest,
    ale po jakimś czasie od uruchomienia starcza na hosting :) w home . pl.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin