  • 1. Data: 2012-04-23 19:59:32
    Temat: pytanie dot PIT-38
    Od: " " <z...@g...pl>

    Witam wszystkich użytkowników Usenetu.

    Mam do Was pytanie i proszę o konkretną odpowiedź przedstawię swoją sytuację.
    W 2000r kupiłam akcje X i w 2011r akcje X sprzedałam. Poniosłam na tej
    inwestycji stratę 100 zł. W Pit-8c z biura maklerskiego w części G biuro
    wykazało przychód z tej transakcji.
    Ponieważ akcje kupiłam przed 2004r to czy muszę skladać Pit-38 czy muszę
    wykazywać ta stratę czy też nie mogę jej wykazywać i czy strata może
    pomniejszyć dochody z giełdy które osiągnęłam w 2011r z innych transakcji?

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    Zosia