  • Data: 2008-12-28 11:05:01
    Temat: pytanie laika - vat
    Od: "it" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Kupuje, czasem sprzedaje auta , generalnie starsze.

    Kupuje je na umowe k-s, sprzedaje na f-vat płace pcc-3 po zakupie w US.

    Czy dobrze rozumiem?:
    - kupuje autko za 1000 zł - chce je sprzedac za 1200 zl więc
    1200 zl +22% vatu = cena na fakturze brutto
    Więc 1464 zł z vatem jest na fakturze.

    Do odprowadzenia więc vat-u do skarbu Państwa mam 264 zł.
    Rozumiem że obowiązek odprowadzenia vat-u jest dopiero gdy sprzedam auto i
    na kon iec danego miesiąca ?

    Czyli jeśli na placu mam 2 samochody kupione, zapłaciłem podatek pcc-3 i
    czekają na nowego własciciela to vat płace dopiero gdy klient go kupi i
    wystawie fakture Vat?

    Bardzo prosze o podpowiedz:) Wiem że pytanie śmieszne ale sam nie znam
    odpowiedzi:)