  • 1. Data: 2004-11-04 09:29:58
    Temat: pytanie o pkpir
    Od: "Maria Pióro" <marinka1@autograf_wytnij_to.pl>

    Mam pytanie, jetsem nowym użytkownikiem, więc z góry przepraszam za
    ewentualne powtarzanie tego, co już było.

    Jakie są konsekwencje, jeśli w razie kontroli z US osoby prowadzącej
    działalność i pkpir, zostanie stwierdzone, że księga nie jest prowadzona
    zgodniue z rozporządzeniem, np zakupy, które refakturuję dalej księguję tak
    jak i inne koszty, a więc w chwili gdy za nie fizycznie płacę - data
    płatności na fakturze, ale wcześniej już wystawiłam fakture sprzedaży na ten
    element. Dodam, że nie zarabiam na transakcji ani grosza. Czy jets to
    poważne uchybienie i jakie może mieć konsekwencje.

    Proszę o wyrozumiałość.
    Błądzący podatnik