  • 1. Data: 2004-01-15 19:11:30
    Temat: pytanie zasadnicze..o zaliczke
    Od: "Atirano" <a...@p...onet.pl>

    Dziendobry albo Dobrywieczor w koncu nie wiadomo kiedy to pojdzie :)
    No wiec tak, jako poczatkujacy czlek z dzialalnoscia chcialem zapytac o
    strasznie prosta rzecz :) Otoz, skoro zaliczke na podatek dochodowy nalezna
    za grudzien odprowadza sie w zasadzie w wysokosci takiej jak za listopad ..
    po prostu x2. To czy wiec za grudzien teraz w styczniu pisac pit5 czy tylko
    po podliczeniu ksiazki kpir uwzglednic caaaly dochod juz w rocznym zeznaniu
    ? Jak to jest ? Prosze oswieccie mnie.
    zycze wszystkiego dobregow nowym roku!
    Atiramek

  • 2. Data: 2004-01-15 19:33:55
    Temat: Re: pytanie zasadnicze..o zaliczke
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Atirano" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To czy wiec za grudzien teraz w styczniu pisac pit5
    Nie pisać pit5 za grudzień ;-0

    > czy tylko
    > po podliczeniu ksiazki kpir uwzglednic caaaly dochod juz w rocznym
    zeznaniu
    Właśnie tak zrobić!

    Pozdro
    Tomek

  • 3. Data: 2004-01-15 19:39:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Użytkownik "Atirano" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pisać pit5 za grudzień ;-0

    > zeznaniu
    > Właśnie tak zrobić!

    I poczytać ustawe o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    Wbrew pozorom to sie da przeczytać. I w wiekszości zrozumieć.
    Jak sie chce samemu rozliczać sobie podatki to jakos tak wypada znac
    ogólne zasady.
    To albo zapłacic komus kto zna je zawodowo.
    Trzecia droga "jakos to bedzie" prowadzi wczesniej czy później do
    znacznych strat finansowych na których pasie sie budżet państwa.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl