  • 1. Data: 2004-01-15 18:48:37
    Temat: glosniki
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    czy zamawiajac przez internet glosniki komputerowe
    (http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=10355392&
    loc=442) ze stanow bede
    musial poniesc jakies dodatkowe koszty pomijac przesylke? (chodzi mi o clo)

    jesli nie ma innego wyjscia, to ile bedzie ono wynosic?

  • 2. Data: 2004-01-15 18:52:14
    Temat: Re: glosniki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik r.a.d.z.i.u. napisał:

> [...]
    > musial poniesc jakies dodatkowe koszty pomijac przesylke? (chodzi mi o clo)
    >
    > jesli nie ma innego wyjscia, to ile bedzie ono wynosic?

    Wrózka, well jasnowidz?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-15 21:27:45
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    loc=442) ze stanow
    bede
    > musial poniesc jakies dodatkowe koszty pomijac przesylke? (chodzi mi o

    Niedawno zadalem podobne pytanie (sprawdz w archiwaliach). Clo na
    elektronike wynosi 0% pod warunkiem, ze na paczce bedzie napisane: "COUNTRY
    OF ORIGIN: USA", ale i musisz zaplacic VAT, czyli 22%.

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "Fear kills more people than death."

  • 4. Data: 2004-01-15 23:11:11
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Ty się cłem martwisz ????
    Tu sprawdź http://clo.mg.gov.pl/ts_taryfa.asp?lid=0
    za azjatycki towar
    Po coś to zamówił do Polski ?
    Główny wydatek to: TRANSPORT (kilkaset $)
    Cło prawdopodobnie 0, ale przy niezadowalających celników dokumentach może
    być nawet 30% (od wartości celnej, czyli towar $112 + transport)
    Od wartości z cłem zapłacisz VAT 22%

  • 5. Data: 2004-01-16 08:09:06
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Po coś to zamówił do Polski ?
    > Główny wydatek to: TRANSPORT (kilkaset $)

    Jakie kilkaset $? Wlasnie zamawiam sprzet o podobnej wadze i za
    "Shipping-express-air" Fedexem biora 50$.

    pozdrawiam
    Merlin

  • 6. Data: 2004-01-16 13:13:18
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie kilkaset $? Wlasnie zamawiam sprzet o podobnej wadze i za
    > "Shipping-express-air" Fedexem biora 50$.

    "door to door" ??????
    Albo stanieli, albo dasz się zaskoczyć:-)
    Chyba, że ten towar nie wychodzi do Polski z USA, ale z Europy
    Napisz jak już będziesz po odprawie celnej

  • 7. Data: 2004-01-16 17:34:53
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > "door to door" ??????
    > Albo stanieli, albo dasz się zaskoczyć:-)

    Hm, nawet jesli mialbym dac sie zaskoczyc, to nie bedzie to kilkaset $, do
    gdanska i spowrotem ze 150zl max bedzie mnie kosztowala podroz, a dalej niz
    w gdansku to raczej tego nie wyladuja przeciez :)

    Napisz prosze cos wiecej na ten temat.

    > Chyba, że ten towar nie wychodzi do Polski z USA, ale z Europy
    > Napisz jak już będziesz po odprawie celnej

    Napisze :)

    pozdrawiam
    Merlin