  • 1. Data: 2003-12-18 02:16:45
    Temat: rachunek uproszczony - co zrobić?
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>

    Kilka miesięcy temu mieszkałem na prywatnej kwaterze pod Sanokiem. Ponieważ
    mój pobyt tam wiązał się z kursem, za który pracodawca zwraca mi koszty -
    poprosiłem właściciela kwatery o wystawienie rachunku za noclegi. Wystawił
    mi go na druku "rachunek uproszczony". Teraz księgowa w zatrudniejącej mnie
    firmie nie chce mi go rozliczyć. Przecież jeśli z mocy prawa nie istnieją
    "rachunki uproszczone", tylko "rachunki" - to nie powinno mieć znaczenia że
    tam jest napisane "uproszczony".
    Co w tej sytuacji zrobić, skoro wiem że człowiek jest "nie kumaty" (samo
    wypisanie rachunku trwało prawie godzinę, bo rzdko je wystawia). Czy
    wystarczy na druku skreślić słowo "uproszczony".
    Pomóżcie mi, proszę, bo nie wiem jak z tego wybrnąć.