  • 11. Data: 2014-05-01 21:38:46
    Temat: Re: raiffeisen nie chce wystawic pit-8c
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 May 2014, news wrote:

    > a ma to jakies znaczenie ?

    Co do tego, czy ma *obowiązek* rozliczyć, może mieć, bo niby dlaczego nie?

    > skoro biuro maklerskie raiffiego ktore prowadzilo
    > ten deal, zna wartosc nabycia papiera, wartosc zbycia/odkupienia (dodam ze
    > byl to przymusowy wykup) to jaki problem wypelnic pita.

    Popatrz na to tak.
    Też możesz mi skoczyć po piwo ;), żaden problem.
    Pytanie tylko, czy chcesz tylko dlatego (skoczyć), że ja chcę.
    Jak Ci się nie chce, to posyłasz mnie na drzewo.
    Dlaczego spodziewasz się po banku innej reakcji?
    W przypadku PITa może nawet być gorzej: z braku podstaw prawnych
    mogą nie być uprawnieni do wystawienia tego PITa.

    pzdr, Gotfryd