  • 1. Data: 2014-04-28 15:40:59
    Temat: rozlicznie roczne
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

    to taka coroczna tradycja dla mnie, nie chce tego porzucac :)

    kolejka - owszem, byla, ale gwarna, wesola, choc zadziwiajaco krotka, bo
    co to 6 osob przede mna na 2 okienka przyjmujace?

    podatek zaplacilem przez zlozeniem pita, ale moze mnie za to nie zamkną
    lub nie wezwą do wyjasnien, czemu juz zaplacilem, a pit dopiero pare dni
    pozniej.

    ogolnie czuje sie spelniony

    teraz siade i odpoczne, poczekam dwa miesiace - bo jakos wtedy dzien
    wolnosci podatkowej wypada i od poczatku lipca zarabia sie na siebie nie
    na podatki.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-04-28 22:30:02
    Temat: Re: rozlicznie roczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Apr 2014, hikikomorisan wrote:

    > pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

    Toś Ty jeszcze "ostatniej chwili" nigdy nie widział :|

    > podatek zaplacilem przez zlozeniem pita, ale moze mnie za to nie zamkną lub
    > nie wezwą do wyjasnien, czemu juz zaplacilem, a pit dopiero pare dni pozniej.

    Nie widać przeciwwskazań.
    A jak wezwą, to się przespacerujesz i tyle ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-04-28 23:40:06
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-28 15:40, hikikomorisan pisze:
> [...]
    >
    > teraz siade i odpoczne, poczekam dwa miesiace - bo jakos wtedy dzien
    > wolnosci podatkowej wypada i od poczatku lipca zarabia sie na siebie nie

    tez dzisiaj byłem jak zawsze na ostatnią chwilę i muszę powiedzieć, ze z
    roku na rok jest co raz mniej ludzi. Wiadomo, kupę wyjechało za granicę
    albo uciekło w szarą strefę a jeszcze wiecej rozlicza się przez net.
    Pamietam czasy kiedy o tej porze działy sie dantejskie sceny i w kolejce
    tzreba było czekac ponad godzinę.

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2014-04-28 23:42:11
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > Toś Ty jeszcze "ostatniej chwili" nigdy nie widział :|

    W piatek widzialem chyba to byl koniec swiata albo dawali tablety po
    zlotowce ;)

    > Nie widać przeciwwskazań.
    > A jak wezwą, to się przespacerujesz i tyle ;)

    Ale ja tam tylko raz do roku - taka tradycja ;)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 5. Data: 2014-04-29 00:30:49
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-04-28 23:40, the_foe pisze:

> [...]
    > albo uciekło w szarą strefę a jeszcze wiecej rozlicza się przez net.
    > Pamietam czasy kiedy o tej porze działy sie dantejskie sceny i w kolejce

    Też przeważnie rozliczam podatek dochodowy na ostatnią chwilę, ale
    kolejek coraz mniej. W ubiegłym roku byłem dzień przed końcem terminu
    składania, czyli 29-go i na złożenie formularza czekałem może z 5 minut.
    Pieczątka, otrzymanie potwierdzenia złożenia zeznania i gotowe. A po
    kilku tygodniach zadzwonili z informacją, że mam zwrot z podatku. Kilka
    złotych do odebrania. I nie bardzo chciało się iść kolejny raz do
    urzędu, bo i kwota nie była jakaś oszałamiająca ;) A w tym roku przez
    Internet, ale też prawie na ostatnią chwilę (2 godziny temu) i również
    czuję się spełniony ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2014-04-29 21:11:51
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-28 15:40, hikikomorisan pisze:
    > pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

    O ROTFLU przenajświętszy. 28.04 to według ciebie ostatnia chwila?
    Cytując znanego trolla antysemitę "robisz z siebie idiotę, czy naprawdę
    nim jesteś"?

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-04-29 21:54:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Apr 2014 21:11:51 +0200 osobnik zwany Sonn napisał:

    > O ROTFLU przenajświętszy. 28.04 to według ciebie ostatnia chwila?

    prawdziwi tfardziele wysyłają 30 kwietnia 23:59:59 :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-05-01 01:20:45
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-04-29 21:54, masti pisze:

    > prawdziwi tfardziele wysyłają 30 kwietnia 23:59:59 :)

    Prawda. A coraz więcej ludzi przechodząc obok ogonka do poczty pyta "za
    czym kolejka ta stoi?"
    Zaś dziś we Wrocku był koncert papiesko-unijny, więc stanie umilał hymn
    Ojropy ;)

  • 9. Data: 2014-05-01 23:20:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-05-01 01:20, Aicha pisze:

    > Prawda. A coraz więcej ludzi przechodząc obok ogonka do poczty pyta "za
    > czym kolejka ta stoi?"
    > Zaś dziś we Wrocku był koncert papiesko-unijny, więc stanie umilał hymn
    > Ojropy ;)

    O północy larum grali? ;)

    K.

    --