  • 1. Data: 2005-01-27 18:17:20
    Temat: raty kapitałowe !
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wlasnie tak sobie dumam nad wyliczeniem wskaznika zdolnosci kredytowej.
    Jak wiadomo to stosunek sumy zysku netto i amrotyzacji do odsetek i rat
    kapitalowych. No i wlasnie, o ile cala reszte znalezc mozna w bilansie i
    rachunku zyskow i strat to jak i w jakiej wysokosci przyjac raty
    kapitalowe do tego wskaznika ? Macie jakis pomysl ?
    Arek.

  • 2. Data: 2005-01-27 20:06:30
    Temat: Re: raty kapitałowe !
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Obroty Strony WN kont rozrachunkowy - zobowiazania z tyt.kredytow.

  • 3. Data: 2005-01-27 21:16:42
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 21:06:30 +0100, Wiesiek <j...@n...pl>
    napisał:

    > Obroty Strony WN kont rozrachunkowy - zobowiazania z tyt.kredytow.

    dziekuje za podpowiedz, ale przyznam ze na niewiele mi sie zda bo
    dysponuje bilansem, rachunkiem zyskow i strat i przeplywami pienieznymi;
    wgladu w zespol kont nie mam. A czy na przeplywach pienieznych to nie
    mogly byc np. wplywy gotowki z tytulu zaciagnietych kredytow i pozyczek ?
    ars

  • 4. Data: 2005-01-28 07:37:17
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "ArEkPekAlSkI" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 27 Jan 2005 21:06:30 +0100, Wiesiek <j...@n...pl>
    > napisał:

    <ciach>

    . A czy na przeplywach pienieznych to nie
    > mogly byc np. wplywy gotowki z tytulu zaciagnietych kredytow i pozyczek ?
    > ars

    jeśli spłacasz raty kredytu to raczej _wypływy_ gotówki a nie wpływy...

    pzdr.

    K.

  • 5. Data: 2005-01-28 07:58:04
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Bez obrotowki nie da rady. W RPSP o ile sie nie myle wykazujesz persaldem
    zaciagniecia i splaty wiec nic z tego nie wynika dla Twoich celow.
    pozdr.
    KJ

  • 6. Data: 2005-01-28 08:50:11
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Bez obrotowki nie da rady. W RPSP o ile sie nie myle wykazujesz persaldem
    > zaciagniecia i splaty wiec nic z tego nie wynika dla Twoich celow.

    per saldo pokazujesz we wpływach z tytułu kredytów i pożyczek tylko kredyty
    w rachunku bieżącym i linii kredytowej (traktowane jako kredyty
    krótkoterminowe). Natomiast zaciagniecia kredytów długoterminowych
    (inwestycyjnych) nie pokazujesz per saldo.

    Jeśli chodzi o wydatki z tytułu kredytów i pożyczek: spłaty traktuje się je
    podobnie: czyli kredyty długoterminowe - pokazuje się spłaty rat
    kapitałowych w okresie w całosci, natomiast kredyty krótkoterminowe (linia
    kred., kred. w rach. bież.) - per saldo.

    K.