  • 1. Data: 2003-12-31 09:56:51
    Temat: re:licencja
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    witam raz jeszcze

    w związku z tym, iż nikt nie odpowiedział, a w tym czasie miałem dosyć czasu
    aby to sobie przeanalizować przedstawiam wnioski i poddaję je ewentualnej
    dyskusji:
    1) wynagrodzenie z tytułu korzystania z utworu (udzielenie licencji) nie
    podlega składkom na ub.emerytalne i rentowe w związku z art.9 ust.1, gdyż
    nie spełnia wymogu ".. obejmowane ubezpieczeniami tylko z tytułu stosunku
    pracy, umowy agencyjnej, umowy zlecenia lub innej umowy o świadczenie
    usług..."
    2) w związku z pkt. 1 wynagrodzenie nie podlega również składkce zdrowotnej
    3) stosuje się 50% KUP w związku z art.22 ust.9 pkt.3 UPOF
    4) jest to przychód określony w art.18 UPOF
    5) podatek wynosi 20% a płatnikiem jest wypłacający wynagrodzenie - art. 41
    ust.1