  • 1. Data: 2002-08-23 06:13:47
    Temat: refaktura sam sobie?
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Witam.

    Czy sa jakies przeciwskazania abym sam sobie
    robil refakture np. za telefon kom ??

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2002-08-23 07:07:23
    Temat: Re: refaktura sam sobie?
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Daniel /Dan/ Sniegon napisał:
    > Witam.
    >
    > Czy sa jakies przeciwskazania abym sam sobie
    > robil refakture np. za telefon kom ??
    Ty jako kto? I tobie jako komu???
    Oczywiście, poza podejrzeniem o rozdwojenie jaźni nie ma
    przeciwwskazań. Ale VATu z tego sobie nie odliczysz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-08-23 09:22:11
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    > Ty jako kto? I tobie jako komu???
    > Oczywiście, poza podejrzeniem o rozdwojenie jaźni nie ma
    > przeciwwskazań. Ale VATu z tego sobie nie odliczysz.

    Jako osoba prywatna -> moje DG.
    Problem smieszny, bo mam tel. kom. za
    ktory jest wystawiana fvat na miejsce gdzie
    jestem zameldowany na stale. A DG
    prowadze gdzie indziej, wogole w innym
    miescie. Samo przepisanie tel. to same koszty
    ktorych na razie nie chce ponosic. Dlatego
    sobie pomyslalem o "rozdwojeniu jazni" :)
    jako najszybszej i bezproblemowej metody
    "na wczoraj".

    Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz.
    Dan