  • 1. Data: 2002-08-22 15:53:53
    Temat: Rejestr sprzedazy VAT - Eksport
    Od: r...@i...pl

    Witam mam pytanie, czy w przypadku EKSPORTU uslug, do Rejestru sprzedazy VAT
    mam wpisac w polu "Data powstania obowiazku podatkowego" date wystawienia
    faktury czy date wplyniecia naleznosci za usluge na konto bankowe? Jezeli date
    z faktury to czy reszte pol wypelniac tak jak jest na fakturze np "Wartosc
    sprzedazy"?
    Pozdrawiam
    Piotr Bando

  • 2. Data: 2002-08-23 13:27:17
    Temat: Re: Rejestr sprzedazy VAT - Eksport
    Od: "Przemo" <p...@k...pl>

    W przupadku eksportu usług obowiazek podatkowy powstaje w momencie
    otrzymania całości lub części zapłaty oabo otrzymania towaru, z wyłączeniem
    usług pezwwozu osób i ładunków kolejami, taborem samochodowym, statkami
    pełnomorskimi, śodkami transportu żeglugi śródlądowej i przybrzeżnej,
    promami, samolotami i śmigłowacmi oraz usług spedycyjnych i przeładukowych.

    par. 6 ust. 1 pkt 7 rozporzadzenia Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 1999
    r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i
    usług oraz o podatku akcyzowym

    Przemek

  • 3. Data: 2002-08-23 14:51:25
    Od: r...@i...pl

    > W przupadku eksportu usług obowiazek podatkowy powstaje w momencie
    > otrzymania całości lub części zapłaty oabo otrzymania towaru,
    > Przemek
    Dziekuje, jak rozumiem reszte danych wpisuje nie jak w fakturze tylko jak na
    przelewie bankowym
    Piotr Bando

  • 4. Data: 2002-08-26 06:48:53
    Od: "Przemo" <p...@k...pl>

    Data z przelewu wyznacza w jakim m-cu wpisujesz sprzeadz do rejestru
    sprzedaży VAT natomiast wszelkie dane wpisujesz z faktury ponieważ to w niej
    sa zawarte wszelkie dane na kogo wystawiłeś ta fakturę.

    Przemo

  • 5. Data: 2002-08-26 12:45:16
    Od: r...@i...pl

> [...]
    > sprzedaży VAT natomiast wszelkie dane wpisujesz z faktury ponieważ to w niej
    > sa zawarte wszelkie dane na kogo wystawiłeś ta fakturę.

    Ok, dziekuje.
    Ale teraz mam maly metlik i jeszcze zapytam o jedna sprawe, mianowicie o
    wartosc sprzedazy: Na fakturze jest ona inna niz na przelewie bankowym (roznice
    w kursie).
    Ktora kwote mam wpisac do Rejestru sprzedazy?
    Pozdrawiam
    Piotr