  • 1. Data: 2008-08-28 16:44:50
    Temat: renta + alimenty + dodatek na kontynuowanie nauki + (moze) stypendium
    Od: "mr_p" <b...@b...pl>

    Witam!
    Proszę o poradę czy muszę lub powinienem składać jakieś deklaracje podatkowe
    itd. Moja sytuacja jest nastepujaca:
    renta 715 zl (na reke)
    alimenty 250
    dodatek na kontynuowanie nauki 494
    ewentualnie stypendium naukowe od pazdziernika 350
    Zus sporządza za mnie PIT-40 (tylko z tytułu renty). Jestem osobą samotnie
    gospodarującą.
    Czy muszę składać jakieś deklaracje odnośnie pozostałych dochodów, jesli tak
    to jakie? Czy miałbym szansę wówczas na zwrot podatku odprowadzonego od
    renty przez ZUS?
    Dziekuje za pomoc