  • 1. Data: 2008-08-27 11:44:04
    Temat: Sprzedaż mieszkania
    Od: Quental <a...@g...com>

    Cześć,

    Skoro mam dzisiaj dzień podatkowy, to spytam jeszcze w jednej kwestii.
    Gdzieś mi się obiło o uszy (prawie na pewno na tej liście), że trwają
    prace (albo jest projekt) nad zmianą ustawy o picie, które mają m.in.
    polegać na tym, że od 2009 roku ma wrócić możliwość zwolnienia z pitu
    od sprzedaży nieruchomości pod warunkiem zakupu innej nieruchomości w
    ciągu jakiegoś tam czasu.

    W ustawie o picie jest tylko jedna zmiana w 2008 roku i nie dotyczy
    ona tej sprawy. Prześledziłem też prace sejmu i też niczego takiego
    nie znalazłem.

    Czy ktoś wie co się z tym tematem dzieje?

    Pozdrowienia,