  • 1. Data: 2008-08-28 02:46:06
    Temat: zwrot VAT (budowa) - refleksja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Procedurę wymyślił jakiś sadysta...

    W każdym razie po 2 miesiącach ślęczenia nad papierami uszarpałem nieco
    ponad 3000 zwrotu (tzn. wyliczyłem - czy US się ze mną zgodzi to inna
    sprawa).

    Zajęło mi to 17 stron formularza z załącznikami, 75 stron faktur plus
    zezwolenie na budowę.

    Argh...

  • 2. Data: 2008-08-28 06:06:44
    Temat: Re: zwrot VAT (budowa) - refleksja
    Od: "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Pociesz się że teraz Urząd będzie się męczył nad każdym twoim załącznikiem,
    cyferką i fakturą im też łatwo z tym nie pójdzie.
    Ale że procedura bzdetna to sie zgadzam, roboty przy tym mnustwo, dlatego
    nie chce mi sie zabrać za mój wniosek.
    Zawsze można ułatwić sobie sprawe i dać do zrobienia wbiurze podatkowym.
    Czasami bardziej sie to opłaca niż bieganie później i poprawianie w
    urzędzie.

  • 3. Data: 2008-08-28 07:26:59
    Temat: Re: zwrot VAT - refleksja
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A czy przysługuje obecnie jakiś zwrot VAT dla osób wykańczających nowe mieszkania
    odebrane w stanie tzw. deweloperskim?
    THX

  • 4. Data: 2008-08-28 10:49:50
    Od: "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    zwrot niektórych wydatków zwiazanych z budownictwem mieszkaniowy czyli
    zwrot różnicy VAT

  • 5. Data: 2008-08-28 13:01:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Ave!
    >
    > Procedurę wymyślił jakiś sadysta...
    [...]
    > Zajęło mi to 17 stron formularza z załącznikami, 75 stron faktur plus
    > zezwolenie na budowę.

    Może wrzuć skany na ruszt ekipie posła Palikota?
    Z pytaniem gdzie sens, gdzie logika...

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-08-28 13:16:52
    Od: r...@o...pl

    On 28 Sie, 15:01, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > [...]
    >
    >   Może wrzuć skany na ruszt ekipie posła Palikota?
    >   Z pytaniem gdzie sens, gdzie logika...

    Jezeli zwrot wymaga zebrania faktur to gdzies to trzeba wylistowac,
    podsumowac, oprawic, podpisac itd. Takze tu ok.
    Ale to jest takie ok jak w obozie pracy - chcesz jesc to musisz
    pracowac 16 h/dobe :)

    Ja sie tak zastanawiam nad tym, jak to jest ze w malej skali absurd
    pozostaje absurdem,
    a jesli wezmie sie za to "panstwo", to robi sie z tego powazna
    procedura, szkolenia,
    interpretacje, wyroki itd, wszystko smiertelnie powazne lacznie z
    konsekwencjami. :)