  • 1. Data: 2008-08-27 18:58:39
    Temat: Inwentaryzacja na dzień likwidacji
    Od: marjek <m...@N...pl>

    Witam,
    Prowadziłem (póki jeszcze co - do końca miesiąca prowadzę) działalność:
    kpir + vat.
    Z końcem miesiąca będę się likwidował.
    O spisach z natury (dla PIT i VAT) już poczytałem i co nieco wiem...
    Wiem, że spis "likwidacyjny" oprócz pozycji zwykle ujmowanych w spisie
    rocznym powinien również zawierać: "Wyposażenie - Rzeczowe składniki
    majątku, związane z wykonywaną działalnością, nie zaliczone, zgodnie z
    przepisami ustawy o podatku dochodowym, do środków trwałych (nie tylko
    te o wartości powyżej 1;500 zł, objęte ewidencją wyposażenia)."
    Nie mam żadnego wyposażenia - jedynie kilka książek (literatura fachowa)
    zakupionych i wrzuconych w koszty.
    Jak myślicie - ujmować te książki w takim spisie i rozliczać podatek
    zryczałtowany?
    Biurko, krzesło - to rozumiem, ale nie wiem jak te książki :((