  • 1. Data: 2003-02-19 20:10:40
    Temat: renta wojskowa i PIT
    Od: "Gosia" <G...@p...neostrada.pl>

    Znajomy poprosił mnie o rozliczenie Pitu za zeszły rok.Pracuje na etacie i
    otrzymuje rentę wojskową.(w czasie trwania służby wojskowej uległ
    wypadkowi).Upiera sie ,że renty tej nie musi uwzględniać w rocznym
    zeznaniu.Czy ma rację?

  • 2. Data: 2003-02-20 10:13:37
    Temat: Re: renta wojskowa i PIT
    Od: "Łukasz Kaliński" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gosia" <G...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymuje rentę wojskową.(w czasie trwania służby wojskowej uległ
    > wypadkowi).Upiera sie ,że renty tej nie musi uwzględniać w rocznym

    Sprawdz sama w PIT37:
    Część F: dochody i straty podatnika/Źródła przychodów: 2. Emerytury -
    RENTY....

    Jak byk stoi, że znajomy nie ma racji.