  • 1. Data: 2008-04-27 11:16:57
    Temat: rodzaj formularza PIT (36 czy 37?)
    Od: Aleksander Pronkiewicz <p...@t...USUN.WIELKIE.LITERY.pl>

    Witam,

    W związku ze zbliżającym się końcem miesiąca chciałbym rozliczyć
    się samodzielnie z podatku dochodowego (a przynajmniej podjąć taką próbę).
    W związku z tym mam pytanie: jaki rodzaj formularza wypełniam jeżeli przez
    pierwsze pół roku pracowałem na etacie (PIT 37, brak DG), a przez kolejne
    pół roku prowadziłem DG (PIT 36; żadnego etatu w tym okresie nie było).
    Prze pół roku DG rozliczałem się liniowo. Byłym wdzięczny za wszelkie
    komentarze, albo chociaż podstawę prawną. Z góry dziękuję za wszelkie
    sugestie.

    Pozdr,

    Aleksander Pronkiewicz

  • 2. Data: 2008-04-27 11:30:15
    Temat: Re: rodzaj formularza PIT (36 czy 37?)
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Aleksander Pronkiewicz"
    TERY.pl> napisał w
    wiadomości news:fv1nb9$t0l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Wypełniasz 2 formularze, PIT-36L (z załącznikiem PIT-B) oraz PIT-37.

    marekz

  • 3. Data: 2008-04-27 13:20:09
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Aleksander Pronkiewicz pisze:

> [...]
    > Prze pół roku DG rozliczałem się liniowo. Byłym wdzięczny za wszelkie
    > komentarze, albo chociaż podstawę prawną. Z góry dziękuję za wszelkie

    poza tym trzeba bylo zadac pytanie 30 kwietnia rano.