  • 1. Data: 2008-04-27 03:38:00
    Temat: Zaliczki należne i zapłacone
    Od: "Krzysiek " <k...@g...pl>

    Witam,
    Mam DG, zasady ogólne i robię właśnie Pita36. Nie popłaciłem wszystkich
    zaliczek w ciągu roku. Czy powinienem zapłacić zaległości i pokazać całość w
    184 (ale wtedy wyjdzie mi nadpłata), czy pomniejszyć 184 o te zaległości i
    dopłacić z rozliczeniem rocznym (ale jak wtedy wpłacić odsetki?)?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-04-27 07:53:34
    Temat: Re: Zaliczki należne i zapłacone
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.04.2008 Krzysiek <k...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > 184 (ale wtedy wyjdzie mi nadpłata), czy pomniejszyć 184 o te zaległości i
    > dopłacić z rozliczeniem rocznym (ale jak wtedy wpłacić odsetki?)?

    No teraz już nie dopłacisz, bo nie będzie to w roku podatkowym ;) Ja bym
    wpisał faktycznie zapłacone, policzył odsetki (bo przecież nie od całej tej
    kwoty muszą być - część z różnicy to mógł być podatek, który musiałbyś
    zapłacić teraz nawet gdybyś płacił wszystko na czas!) i wpłacił razem z
    tamtym podatkiem. Najwyżej Cię wezwą i zapytają, skąd ta kwota, to im
    wyjaśnisz.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-04-27 13:16:37
    Temat: PIT36L+praca w UK
    Od: jacekpj <j...@p...onet.pl>

    Moze ktos pomoze bo szukam i znalezc jakos nie moge.
    W PL wykonuje dzialalnosc rozliczana PIT36L, natomiast od sierpnia do
    grudnia pracowalem w Wielkiej Brytanii na umowe o prace. Powinienem
    zlozyc PIT36, PIT36L i PIT /ZG (jako czesc PIT36)?
    Pozdrawiam
    Jacek