  • 1. Data: 2005-01-09 20:52:39
    Temat: rolnik i sprzedaż drewna.
    Od: "ESka" <eskaes(hi hi)@gazeta.pl>

    Może ktoś ma pomysł jak rozwikłać taki problem. Rolnik kupuje od lasów
    drewno, tak średnio 6 razy w m-cu za ok. 2tys. i sprzedaje to drewno jakiejś
    firmie. Teraz jak udokumentować taką sprzedaż/zakup ?? Nie wiem jak to jest
    z rolnikiem i drewnem, ale czy on nie powinien założyć sobie działalności z
    tej okazji? Czy wystarczy, że sprzeda to drewno na podstawie umowy
    kupna-sprzedaży? Jaki wtedy zapłaci podatek? Czy to że jest rolnikiem w
    ogóle ma wpływ na tą transakcję? Poza tym, że firma nie może kupić
    bezpośrednio od lasów, a on tak. Dlatego wykorzystuje go do tego zakupu.
    Firma jednak chciałaby wrzucić to drewno w koszty i nie wie jak to zrobić.
    Czas mija a ja nie wiem co z tym fantem zrobić. Jakiej odpowiedzi udzielić
    obojgu. Do tego dodam, że firma jest na kobietę, a rolnik jest jej mężem.

    Pozdrawiam, ESka