  • 1. Data: 2006-04-10 12:28:42
    Temat: rozliczenie a nowy adres zamieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Witam!

    Sprzedaję mieszkanie, przed końcem kwietnia się wyprowadzam...

    Teraz pytanie: gdzie powinienem złożyć roczny PIT - tam, gdzie się
    rozliczałem przez cały rok, czy w zależności od meldunku w dniu
    składania zeznania?

    Pytanie dodatkowe: deklarację wydania środków ze sprzedaży na cele
    mieszkaniowe składam w starym czy nowym urzędzie?

  • 2. Data: 2006-04-10 12:51:27
    Temat: Re: rozliczenie a nowy adres zamieszkania
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > gdzie powinienem złożyć roczny PIT

    Jak w druku PIT: wg adresu zamieszkania w ostatnim dniu roku
    podatkowego, za który składane jest zeznanie.
    Musisz przeciez najpierw wymienić dowód, a potem podać aktualizację do
    US (NIP-3).

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 3. Data: 2006-04-10 12:51:35
    Od: "Piotrek Chojnowski" <p...@t...pl>

    wiadomości news:443a4f7a$1@news.home.net.pl...
> [...]
    >
    > Teraz pytanie: gdzie powinienem złożyć roczny PIT - tam, gdzie się
    > rozliczałem przez cały rok, czy w zależności od meldunku w dniu składania

    rozliczasz sie z US wlasciwym w miejscu zamieszkania na 31.12.2005

    pozdrawiam
    piotrek

  • 4. Data: 2006-04-11 07:15:56
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Teraz pytanie: gdzie powinienem złożyć roczny PIT - tam, gdzie się
    > rozliczałem przez cały rok, czy w zależności od meldunku w dniu składania
    > zeznania?

    Andrzeju i Ty nie wiesz?? :)

    W rubryce B1 jest jak wol wszystko napisane. PIT masz skladac w urzedzie
    wlasciwym dla miejsca zamieszkania w ostatnim dniu roku podatkoweho, za
    ktory skladane jest zeznanie.

    Aha, dla US meldunek nie ma zadnego znaczenia, liczy sie miejsce
    zamieszkania.

    > Pytanie dodatkowe: deklarację wydania środków ze sprzedaży na cele
    > mieszkaniowe składam w starym czy nowym urzędzie?

    W nowym

    Jacek