  • 1. Data: 2006-04-10 16:33:00
    Temat: ZUS do 2. roku działalności i po.
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    Nie rozumiem tego systemu.

    Do tej pory wydawalo mi sie, ze osoby prowadzace dzialalnosc ponizej 2 lat (+
    pare innych warunkow) placa maksymalnie 2x mniejsza stawke ubezpieczen niz
    osoby prowadzace powyzej 2 lat. Wszak obliczana jest ona dla tych pierwszych od
    30% wynagrodzenia, a dla drugich od 60%. Tymczasem cos moje oczy widza! Patrze
    na tabele i wynika z niej, ze juz niedlugo z niecalych 300 zlotych bede sie
    musial przestawic na prawie 800 zlotych za skladki.

    Czy ja zle widze?

  • 2. Data: 2006-04-10 16:43:24
    Temat: Re: ZUS do 2. roku działalności i po.
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    macias napisał(a):
> [...]
    > na tabele i wynika z niej, ze juz niedlugo z niecalych 300 zlotych bede sie
    > musial przestawic na prawie 800 zlotych za skladki.

    a na jakie tabele patrzysz ?
    ub. społeczne jest liczone od 30% najniższego wynagrodzenia, normalnie
    jest liczone od 60% średniego wynagrodzenia

  • 3. Data: 2006-04-10 20:22:33
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > a na jakie tabele patrzysz ?
    > ub. społeczne jest liczone od 30% najniższego wynagrodzenia, normalnie
    > jest liczone od 60% średniego wynagrodzenia

    Aaa! I tu mamy szkopulik :-)
    A dlaczego tak dziwnie, glupio? Ulga do 30% i jeszcze liczone od najnizszego?

  • 4. Data: 2006-04-10 20:41:34
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    macias napisał(a):

    > Aaa! I tu mamy szkopulik :-)
    > A dlaczego tak dziwnie, glupio? Ulga do 30% i jeszcze liczone od najnizszego?

    bo tak i już, pretensje to proszę kierować do warszawy, na wiejską czy
    do ministerstwa