  • 1. Data: 2006-01-16 12:06:30
    Temat: rozliczenie dzielowca
    Od: thauthim <u...@i...pl>

    Witam,

    prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza. W poprzednim roku podatkowym
    'zatrudnilem' na umowe o dzielo jedna osobe. Za ta osobe zlozylem juz
    PIT-4 i wplacilem podatek od tego co z tytulu tej umowy zarobil.

    Co teraz? To znaczy... czy teraz powinienem mu wystawic i dostarczyc
    jakiegos dodatkowego PITa (za caly rok)? Czy powinienem zlozyc jakiegos
    PITa za niego do US? Jesli tak, to do jakiego urzedu? jego, czy mojego?

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2006-01-16 12:10:54
    Temat: Re: rozliczenie dzielowca
    Od: t <t...@o...pl>

    thauthim wrote:
> [...]
    > jakiegos dodatkowego PITa (za caly rok)? Czy powinienem zlozyc jakiegos
    > PITa za niego do US? Jesli tak, to do jakiego urzedu? jego, czy mojego?

    PIT 8b wysylasz mu i do jego urzedu

  • 3. Data: 2006-01-16 12:19:47
    Od: thauthim <u...@i...pl>

    t wrote: