  • 1. Data: 2006-01-16 10:24:59
    Temat: kiedy rozliczyć?
    Od: "ED" <e...@w...pl>

    W grudniu 2005 roku założyłam fundację. Jednak jeszcze nie została ona
    zarejestrowana przez KRS. Czy w związku z tym mam już rozliczać się
    podatkowo za 2005 r ? Czy dopiero od momentu uzyskania wpisu do KRS-u? Jak
    to prawnie wygląda ?

  • 2. Data: 2006-01-16 21:38:58
    Temat: Re: kiedy rozliczyć?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Jan 2006, ED wrote:

    > W grudniu 2005 roku założyłam fundację. Jednak jeszcze nie została ona
    > zarejestrowana przez KRS. Czy w związku z tym mam już rozliczać się
    > podatkowo za 2005 r ?

    ...tak "wyciągając wątek" - czy fundacja może mieć taki stan
    prawny jak spółka, czyli "w organizacji" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)