  • 1. Data: 2008-11-10 10:06:18
    Temat: rozliczenie paliwa
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Moż emi ktoś pomóc i polecic jakiegoś bezpłatnego gotowca do rozliczenie
    paliwa ?
    W sumie trzebz zaewidencjonowac w cenach zakupu zakup/rozchód paliwa dla
    danego samochodu. Coś jak prosta materiałówka FIFO. Potrzebuję dla
    kolezanki, która liczy to na piechotę=obiecałem poszukac. Znalazłem w necie
    progrma do rolziczania pojazdów, ale trochę za skomplikowany, bo obejmujący
    całośc zagadnień. Może być nawet w excelu (a nawet lepiej w excelu), byle
    program/arkusz pilnował przy rozcohodzie cen /ilości według reguły pierwsze
    przyszo-pierwsze poszło.