  • 1. Data: 2006-03-07 17:39:41
    Temat: rozliczenie roczne PIT36
    Od: "Ewa" <c...@o...pl>

    Witajcie, mam następujące pytanie i prosze o pomoc:

    Prowadzę działalność gospodarczą (jednoosobowa, VAT, KPiR) oraz wynajmuję
    facetowi pomieszczenie. Z działalności w tym roku mam stratę. Jak to
    rozliczyć w PIT36? Czy mogę zsumować dochody z działalności i z najmu w
    jednej pozycji jako działalność gospodarcza?

    Ewa

  • 2. Data: 2006-03-10 11:02:56
    Temat: Re: rozliczenie roczne PIT36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Mar 2006, Ewa wrote:

> [...]
    > rozliczyć w PIT36? Czy mogę zsumować dochody z działalności i z najmu w
    > jednej pozycji jako działalność gospodarcza?

    Jeśli najem nie był wprowadzony jako część DG to podstaw nie
    widzę. Najem jest samodzielnym źródłem przychodów - CHYBA że
    mowa o najmie majątku ujętego w DG.
    Masz mieszkanie w EST swojej DG a najem w zakresie ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)