  • 1. Data: 2006-03-07 17:56:20
    Temat: Dostałem PIT-8B ze starym adresem zamieszkania. Co teraz?
    Od: "Adam" <A...@w...pl>

    Firma, z którą miałem w 2005 roku umowę o dzieło przysłała mi PIT-8B z moim
    starym adresem zamieszkania i z wpisanym starym US. Kopię przesłała też do
    starego US, mimo że informowałem ją, że mieszkam już gdzie indziej i
    podlegam pod nowy US.

    Czy mam się tym przejmować, czy po prostu złożyć zeznanie roczne i olać (bo
    jakby co, to ich wezmą za d....)? Jak to jest?

  • 2. Data: 2006-03-08 02:38:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam wrote:
> [...]
    >
    > Czy mam się tym przejmować, czy po prostu złożyć zeznanie roczne i olać (bo
    > jakby co, to ich wezmą za d....)? Jak to jest?

    Nie przejmować się.
    NIP-3 do nowego US wysłałeś?. To sobie znajdą twój pit.