  • 1. Data: 2004-01-22 21:10:56
    Temat: rozliczenie wspólne, a kontyuacja odliczeń za lata ubiegłe
    Od: "kabo" <m...@w...poczta.onet.pl>

    Witam,
    mam jedną wątpliwość dotyczącą rozliczenia PIT za 2003 rok.
    W 2001 roku korzystałem z ulgi mieszkaniowej i została mi całkiem spora suma
    do odliczenia na lata następne.
    W 2002 roku ożeniłem się, ale rozliczałem się oddzielnie ponieważ nie było
    pełnego roku podatkowego.
    2003 rok chciałbym rozliczyć wspólnie z żoną i tu pytanie:
    - czy mogę kontynuować odliczanie kwoty której nie udało mi się odliczyć w
    2001 i 2002 a zarazem rozliczyć się wspólnie z żoną?
    Czy US nie zakwestionuje tego w jakiś sposób?
    Dodam jeszcze że zależy mi na rozliczeniu wspólnym ponieważ żona nie
    osiągała przychodów i tym samym podatek wyszedłby sporo mniejszy. Ale nie
    zależy mi na kłopotach z US.

    z góry dzięki za wszelkie uwagi

    pozdr. Marcin