  • 1. Data: 2010-11-02 17:19:26
    Temat: rozliczenie wspolne malzonkow
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam.

    Bardzo prosze o porade. Prowadze dzialalnosc gospodarcza z ktorej osiagam
    minimalne dochody. Oprocz tego jestem zarejestrowany na pelny etat. Zona
    rowniez prowadzi dzialanosc gospodarcza z ktorej placi rocznie wysokie
    podatki. Posiadamy rozdzielnoc majatkowa. Czy jest mozliwosc aby rozliczac
    sie wspolnie - ewentualnie czy jest mozliwosc zbilansowania podatku zony
    poprzez np strate z prowadzonej przeze mnie dzialalnosci? Dziekuje za pomoc.

    Pozdrawia,
    Kamil

  • 2. Data: 2010-11-02 17:23:08
    Temat: Re: rozliczenie wspolne malzonkow
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 18:19, kyte pisze:
> [...]
    > poprzez np strate z prowadzonej przeze mnie dzialalnosci? Dziekuje za pomoc.

    Nie.
    Musisz mieć wspólnotę majątkową i to przez wszystkie 365 (366) dni roku.

    --
    spp