  • 1. Data: 2003-04-21 21:04:05
    Temat: rozliczenie za 2001 - nazwa.znp ???
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Witam !
    Mam nietypowy problem. Za rok 2001 rozliczalam sie programem sciagnietym
    gdzies z sieci i zapomnialam skad go sciagalam, a zamiast wydrukowac sobie
    kopie mam ja tylko w komputerze pod nazwa "gosia.znp".
    Tylko ze programu juz nie mam i nie moge otworzyc tego pliku, a jest mi
    bardzo potrzebny (tam zostalo mi cos do odliczenia w tym roku).
    Moze ktos z Was kojarzy, ktory program zapisywal pliki z takim
    rozszerzeniem???
    Pozdrawiam,
    --
    Małgorzatka

  • 2. Data: 2003-04-22 10:00:47
    Temat: Re: rozliczenie za 2001 - nazwa.znp ???
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małgorzatka+" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b81mci$t89$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > bardzo potrzebny (tam zostalo mi cos do odliczenia w tym roku).
    > Moze ktos z Was kojarzy, ktory program zapisywal pliki z takim

    O ile dobrze pamiętam, to z takim rozszerzeniem zapisywały się pliki z
    programu do rocznego rozliczenia firmy Elfin, który był rozprowadzany
    bezpłatnie bodajże z Gazetą Wyborczą na poczatku 2002 r.
    Pozdrawiam Aneta

  • 3. Data: 2003-04-22 14:42:46
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Aneta" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > O ile dobrze pamiętam, to z takim rozszerzeniem zapisywały się pliki z
    > programu do rocznego rozliczenia firmy Elfin

    OOO Wielkie Dzieki !! Znalazlam ich strone i program z 2001 roku i jestem
    uratowana :)))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Malgorzatka