  • 11. Data: 2003-05-11 20:20:06
    Temat: Re: roznica wartosc ksiegowa a rynkowa?
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Maddy chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > fakt zawarcia umowy ubezpieczenia nie ma wpływu na
    > mozliwość zaliczenia utraty składnika majątku w koszty

    To zdanie jest prawdziwe zgodnie z logiką i stanem prawnym.

    > Jeżeli dodamy tu klauzule "składnika majątku z wylaczeniem samochodu"
    > jest to zdanie prawdziwe.
    > Jeżeli uważasz że jest inaczej, UDOWODNIJ.

    Nie uważam

    > Wypowiedziałes sad kategoryczny i fałszywy w kwestii w której akurat
    > istnieje jednoznaczy przepis

    O to chodzi że nie ma jednego jednoznacznego przepisu.Do wniosków
    opisanych wyżej dochodzi się po analizie kilku paragrafów.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 12. Data: 2003-05-12 06:04:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > To zdanie jest prawdziwe zgodnie z logiką i stanem prawnym.

    Bo co do zgodności z logika.. no cóz, sam fakt że uznałes iz to zdanie
    może być zgodne lub niezgodne z logika świadczy o tym że logika to cos
    co kiedys koło ciebie przechodziło, ale nie zauwazyłeś.

    Zdanie "mozna odliczać VAT od paliw" równiez jesty prawdziwe?

    Doprawdy, jak daleko może posunąć się rozrost ego ktory nie pozwala
    przyznać sie do błędu.
    Wystarczyło by "ups... umkneło mi, zapomniałem" i nie byłoby wątku.
    A tak za chwilę dowiemy sie że reguła jest regułą nawet jeżeli posiada
    wyjątki.
    Jaki jeszcze logiczny absurd nam zaserwujesz?

    > O to chodzi że nie ma jednego jednoznacznego przepisu.Do wniosków
    > opisanych wyżej dochodzi się po analizie kilku paragrafów.

    Wymien ktorych.... Poza tym jednym ktory mówi literalnie że szkoda w
    nieubezpieczonym samochodzi nie jest kosztem.

    I powidz mi jak inaczej można ten artukuł interpretować - wg. Ciebie
    interpretacji jest wszak wiele.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-05-12 21:20:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 May 2003, Jacek wrote:

    >+ Maddy chwycił(a) pióro i napisał(a):
    >+
    >+ Maddy, jestem Tobą rozczarowany

    Ja wKF (nie chodzi o rozczarowanie :)) - malutki cytacik by nie
    zaszkodził. Maddy już leży w archiwum i dopiero jak twój post
    tam też będzie będę mógł dedukować o co chodzi (znaczy: przy
    niedoczasie nie dowiem się wcale o co poszło :(); a z cytatem
    to bym wiedział od ręki :)
    Wiem, wiem, marudzę... Może mi grupa wybaczy !

    pozdrowienia, Gotfryd