  • Data: 2003-03-03 19:57:21
    Temat: rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam zamiar niebawem rozpoczac DG. Gubie sie juz we wszystkich procedurach,
    przepisach etc. , stad moja prosba do grupowicow : prosze o podpowiedzi ew.
    linki gdzie moge sie o tym wszystkim w zrozumiay dla laika sposob dowiedzic.
    moja dzialalnosc ma byc jednoosobowa, polegac na swiadczeniu uslug
    informatycznych, dodam ze jestem studentem dziennym i nie ukonczylem 26 roku
    zycia.
    gdzie trzeba sie udac i co pozalatwiac?
    jaka forme dzialalnosci przyjac?
    jaka forme rozliczen z US i ZUS?
    jakie sa oplaty przy rejestracji dzialalnosci?
    i mojej sytuacji chyba decydujace czy wogole zdecyduje sie na rejestracje -
    ile musialbym odprowadzac do US i ZUS w okresach kiedy niemialbym zadnego
    przychodu?

    TIA

    pozdrawiam