  • 1. Data: 2003-03-03 19:57:21
    Temat: rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

    witam
    mam zamiar niebawem rozpoczac DG. Gubie sie juz we wszystkich procedurach,
    przepisach etc. , stad moja prosba do grupowicow : prosze o podpowiedzi ew.
    linki gdzie moge sie o tym wszystkim w zrozumiay dla laika sposob dowiedzic.
    moja dzialalnosc ma byc jednoosobowa, polegac na swiadczeniu uslug
    informatycznych, dodam ze jestem studentem dziennym i nie ukonczylem 26 roku
    zycia.
    gdzie trzeba sie udac i co pozalatwiac?
    jaka forme dzialalnosci przyjac?
    jaka forme rozliczen z US i ZUS?
    jakie sa oplaty przy rejestracji dzialalnosci?
    i mojej sytuacji chyba decydujace czy wogole zdecyduje sie na rejestracje -
    ile musialbym odprowadzac do US i ZUS w okresach kiedy niemialbym zadnego
    przychodu?

    TIA

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-03 22:11:43
    Temat: Re: rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Michał Wojciechowicz" <m...@n...pl>

    wlasnie takie problemy mnie tez trapia, mimo ze DG zalozyc juz nie chce...
    jednak przydalaby sie jakas infolinia rzadowa lub strona informacyjna o
    rzeczywistych faktach.
    MW

  • 3. Data: 2003-03-04 10:44:25
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Sprobuj tam: http://akademia.biznespartner.pl/
    Jest tez duzo na stronach Gazety Wyborczej:
    http://www2.gazeta.pl/firma/0,31458.html
    pozdrowionka

    Użytkownik "Michał Wojciechowicz" <m...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b40jv1$cl9$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-03-04 13:00:15
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

    wielkie dzieki, chyba wszystko co trzeba juz wiem
    swoja droga to przerazaja mnie oplaty ZUS, calkiem mozliwe, ze dam sobie
    spokoj, zadam jeszcze kilka pytan, ale juz w innych watkach

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-03-04 19:04:06
    Od: "kubik" <k...@i...com>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > wielkie dzieki, chyba wszystko co trzeba juz wiem
    > swoja droga to przerazaja mnie oplaty ZUS, calkiem mozliwe, ze dam sobie
    > spokoj, zadam jeszcze kilka pytan, ale juz w innych watkach
    Pamiętaj o mozliwości zwolnienia ze składki emerytalnej
    jeżeli jesteś absolwentem. Zawsze to ~200zł mnie na ZUS.
    Szczegóły np. tutaj: http://www.1praca.gov.pl/firma.php?id_cat=8&id_doc=5
    32

    kubik