  • 31. Data: 2007-02-19 11:23:53
    Temat: Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatk
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    > Idzie o to, że to ustawodawcę należy winić - za to, że prawo nie jest
    > dość czytelne.

    > Albo mówiąc inaczej: czy tych urzędników ktoś przeszkolił?

    zakładam się, że nie...
    Babina, która zadzwoniła do mnie w tej sprawie żekła "a co pani zależy,
    wpisze sobie pani koszty..."

    no to aż przysiadłam na 4 literach. Akurat jest różnicy raczej ciut
    przewyższającej jej miesieczną pensję.

    Potem, gdy "rezolutna" kierowniczka żekła "no miała pani troche tych
    przychodów"...to już wiedziałam, że zazdrość %%%&^%&^*&* łajzy zrzera. No
    ale jak komu lepiej siorbać kawulca w urzedzie na marnej pensyjce niż
    siedzieć po nocach nad robotą to niech potem nie zazdrości...
    h.