  • 1. Data: 2007-09-27 12:14:03
    Temat: ryczałt - jak obliczyć?
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Witam

    wertuje strony internetowe i jak na razie nie znalazłam
    opisu który mnie dotyczy.
    A mianowicie. Jestem pracownikiem firmy X
    od 15 września rozpoczęłam działalność ( nie związaną z firmą X).
    Zgodnie z tym w ZUSie płace tylko zdrowotne.

    Jak obliczyć w takim przypadku ryczałt?? ( moja działaność to handel
    odzieży przez internet)
    Wszystkie przykłady obliczeń są z pełną płatnością w ZUSie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-27 12:22:07
    Temat: Re: ryczałt - jak obliczyć?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-09-2007 o 14:14:03 Iwo26 <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > odzieży przez internet)
    > Wszystkie przykłady obliczeń są z pełną płatnością w ZUSie.

    No to podaj taki przykład, zobaczymy cos się da zrobić

  • 3. Data: 2007-09-27 18:24:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Iwo26 w <news:fdg76m$33h$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]

    > od 15 września rozpoczęłam działalność ( nie związaną z firmą X).
    > Zgodnie z tym w ZUSie płace tylko zdrowotne.

    Zdrowotne jest niepodzielne

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-09-27 20:11:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Iwo26 pisze:
> [...]
    > odzieży przez internet)
    > Wszystkie przykłady obliczeń są z pełną płatnością w ZUSie.

    Zakładam ze chodzi ci o zryczałtowany podatek od przychodów
    ewidencjonowanych.
    Wyliczenie jest proste. Nie odejmujesz składek społecznych od podstawy
    opodatkowania. Reszta tak jak w przykładach.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813 - zastanów sie 3 raz zanim zapukasz bez powodu