  • 11. Data: 2002-05-13 22:45:57
    Temat: Re: s.c. a rozne ZUSy wlascicieli
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 May 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ >Pytanie 2: od kiedy nalezy odprowadzac skladke zdrowotna od kazdej
    >+ >prowadzonej DG?
    >+
    >+ Tak

    Hm... 21:53 (twój post), 1. odpowiedź jeszcze rozsądna...
    Procesor przegrzany ? ;) Zaraz sprawdzę na jaką datę
    Excel przelicza wartość logiczną "true" (bo że przeliczy
    to pewne) ;>
    Proszę nie bij :), ale omal nie spadłem niżej jak przeczytałem :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-05-14 07:11:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 14 May 2002 00:45:57 +0200), Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >to pewne) ;>
    > Proszę nie bij :), ale omal nie spadłem niżej jak przeczytałem :)

    :-) Błąd w algorytmie... Ostatnio często mi się to zdarza. Podejżewam
    jakiegoś wirusa. Ale niestety Legalna Mafia kradnie moje pieniądze,
    więc nie stać mnie już na program antywirusowy. A system, który
    powinien usuwać moje wirusy z ramienia Legalnej Mafii mówi, że ma to w
    dupie i mam szukać prywatnego programu antywirusowego... :-)

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)