  • 1. Data: 2004-05-02 19:00:09
    Temat: samochód, ST, sprzedaz
    Od: "Bielcov" <a...@...sygnaturce.pl>

    Witam,
    Mam taki oto problem.
    Wprowadziłem na poczatku 2003 roku auto na firme o wartosci 7500 zl.
    Miesieczne raty amortyzacyjne wynosily 250 zl. Po amortyzacji przez 16
    miesiecy sprzedalem go za 5000 zl.

    Jak teraz powinienem obliczyc moj dochod z tej operacji ?

    Mam :

    - wprowadzenie - 7500
    - sprzedaz - 5000
    - amortyzacja - 4000

    Co od czego odjąć, co od czego dodać ?

    --
    Pozdrawiam Bielcov
    mailto: mirek (alt+64) rzeszowiak.pl

  • 2. Data: 2004-05-03 07:38:58
    Temat: Re: samochód, ST, sprzedaz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 May 2004, Bielcov wrote:

> [...]
    >+ - amortyzacja - 4000
    >+
    >+ Co od czego odjąć, co od czego dodać ?

    Marudzisz.
    Podejdź do jeża od tyłu ;):
    1. Przychody masz obowiązek ewidencjonować, tak czy nie ?
    No to nad czym się zastanawiać :)
    2. Możesz ewidencjonować koszt. Wartość zakupu ST nie jest KUP,
    chyba że go sprzedajesz, oczywiście obniżając o raty am. *już*
    wliczone w koszt. Czyli masz KUP = 7500-4000 = 3500

    Ja bym wpisał w tym samym wierszu KPiR 5 kzł przychodu i 3,5 kzł KUP :)

    Regulacja szczegółowa: wyłączenie w art.23.1.1 UoPDoOF :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)