  • 1. Data: 2004-05-02 18:13:41
    Temat: Ubezpieczenie leasingowanego samochodu
    Od: "Jawa" <j...@T...neostrada.pl>

    Na początku kwietnia ubezpieczyłem (OC, AC, NW) leasingowany samochód ciężarowy.
    Prowadzę PKPiR.
    Czy teraz w KUP mogę zaliczyć całość kosztów ubezpieczenia, czy tylko proporcjonalnie
    tyle, ile przypada na rok bieżący ?
    Pozdrawiam
    Jawa

  • 2. Data: 2004-05-03 07:29:00
    Temat: Re: Ubezpieczenie leasingowanego samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 May 2004, Jawa wrote:

    >+ Na początku kwietnia ubezpieczyłem (OC, AC, NW) leasingowany samochód ciężarowy.

    Tak wKF: *samochód* ubezpieczyłeś od NW ? ;)
    O ile pamiętam to sprawę że NW nie wchodzi w KUP poruszano kilkakroć.
    I że jest kłopot co zrobić z "ubezpieczeniem zintegrowanym" też...

    >+ Prowadzę PKPiR.
    >+ Czy teraz w KUP mogę zaliczyć całość kosztów ubezpieczenia,
    >+ czy tylko proporcjonalnie tyle, ile przypada na rok bieżący ?

    czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=%3C5b53.000
    0001c.3fa74c17%40newsgate.onet.pl%3E

    Winien mi jesteś odszkodowanie za stracony czas: zacząłem przekopywać
    moje (ano, nie googla) archiwa w niewłaściwym (tym :)) roku :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-03 08:53:30
    Od: "Jawa" <j...@T...neostrada.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    > Tak wKF: *samochód* ubezpieczyłeś od NW ? ;)
    > O ile pamiętam to sprawę że NW nie wchodzi w KUP poruszano kilkakroć.
    > I że jest kłopot co zrobić z "ubezpieczeniem zintegrowanym" też...
    No nie, masz rację - rozpędziłem się - ubezpieczenie pakietowe.

    > Winien mi jesteś odszkodowanie za stracony czas: zacząłem przekopywać
    > moje (ano, nie googla) archiwa w niewłaściwym (tym :)) roku :>
    Boję się trochę, że mnie nie stać.

    Dzięki za link. Pozdrawiam
    Jawa

  • 4. Data: 2004-05-03 12:01:26