  • Data: 2005-02-19 23:57:46
    Temat: samochód na firme a 100% odliczenia vat
    Od: "cario" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pytanie. Planuje kupić samochód na firme, jestem VATOWCEM. Wiem
    że
    warunek aby odliczać cały VAT jest nastęujący:ładownośc Twojego samochodu
    jest wyższa niż 357+68*n (n - liczba siedzeń)
    i masz homologację na cięzarowy to odliczasz cały VAT. Niestety kryteria te
    możliwe że niedługo przestaną obowiązywać , a ja potrzebuje samochód !! Czy
    ktoś mi doradzi jaki samochód kupic na firme , żeby móc odliczyć 100% vat od
    paliwa i żeby sie nie martwić że za pare miesięcy się przepis zmieni i nie
    będzie szło tego paliwa odliczać ??? Chodzi mi o samochód typu pickup -
    berlingo, kangoo, partner ale jak najtańszy . Szczerze mówiąc najchętniej
    nie nowy . Ale nigdzie nie znalazłem danych o używanych samohcodach
    spełniajacych te kryteria. Przczytałem na stronie renaulta , że jak kryteria
    które wyżej wymieniłem przestaną obowiązywać , to bedzie to dotyczyło tylko
    osobowych samochodów, na ciężarowe nadal będzie szło odliczac w 100%. A w
    ciężarowych wymieniają kangoo express. Fakt że nie jest to 5 osobowe, ale
    może dałoby się coś pokombinować . LUDZIE POMÓŻCIE !!!! W takiej kropce
    jeszcze nie byłem !