  • 1. Data: 2008-01-04 08:31:00
    Temat: samochód otrzymany, jak najlepiej
    Od: mk <n...@j...pl>

    Witam

    Otrzymałem od rodziców samochód, wartość nie duża ok. 8 000, używany 9
    letni.
    Jak najlepiej "zarejestrować" ten fakt aby wszystko było legalnie i
    najmniejszymi kosztami?

    Acha, jakieś 2 lata temu otrzymałem w darowiźnie mieszkanie, czy to ma
    znaczenie(wszystko załatwione oficjalnie itp w US)?

    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2008-01-04 09:04:56
    Temat: Re: samochód otrzymany, jak najlepiej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    mk pisze:
> [...]
    > letni.
    > Jak najlepiej "zarejestrować" ten fakt aby wszystko było legalnie i

    Zgłosić darowiznę do US na druku SD-Z1 w ciągu miesiąca od otrzymania
    darowizny. To daje pewność zwolnienia od podatku do spadków i darowizn.

    Taniej się nie da ;)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-01-04 09:17:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > Zgłosić darowiznę do US na druku SD-Z1 w ciągu miesiąca od otrzymania
    > darowizny. To daje pewność zwolnienia od podatku do spadków i darowizn.
    >
    > Taniej się nie da ;)

    da się. Niech rodzice zapłacą za ubezpieczenie i dorzucą się do benzyny.